این تنها درمان برای بیماران دیالیز با بیماری کلیه پلی کیستیک 13٪ از عملکرد کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

این تنها درمان برای بیماران دیالیز با بیماری کلیه پلی کیستیک 13٪ از عملکرد کلیه است

به عنوان یک قانون، پس از عملکرد کلیه بیمار را با بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد به 13٪ سقوط، دکتر آنها را به انجام دیالیز توصیه می شود. بنابراین، بسیاری از بیماران احساس کردند که دیالیز تنها گزینه برای آنها است، اما در واقع، دیالیز - تنها درمان برای آنها نیست.

آیا تنها درمان برای بیماران دیالیز با بیماری کلیه پلی کیستیک 13٪ از عملکرد کلیه.

در واقع، پاسخ منفی است، چرا که گزینه های دیگر، از جمله پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و درمان طب سنتی چینی (TCM) وجود دارد. بسته به بیماری خاص بیمار می تواند از روش های درمانی مناسب ترین را انتخاب کنید.

کسانی که ترجیح می دهند به یک درمان طبیعی توصیه می شود برای در نظر گرفتن Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی ممکن است کار برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، کاهش میزان کیست و جلوگیری از کاهش بیشتر در عملکرد کلیه.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید در دیالیز بستگی ندارد؟

متاسفانه، پاسخ "نه". در این روش درمانی - یک درمان جایگزینی کلیه. اگر چه می تواند عملکرد کلیه ها برای حذف مواد زائد و مایعات اضافی جایگزین، دیالیز است هیچ کاری انجام نمی به منظور بهبود نارسایی کلیه یا برای جلوگیری از نقص عضو دائم از توانایی کلیه. بنابراین، بیمار هنوز هم بدتر خواهد شد.

برای بهبود کیفیت زندگی و زندگی طولانی دیالیز ارائه درمان جایگزین برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، کاهش کیست های کلیه، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. تنها راه برای جلوگیری از یک شکست کامل کلیوی و بیماران می توانند یک زندگی عادی و طولانی با کلیه خود را زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک بدون دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: